Ha roligt med Twilight i the sims 3

Jag skulle ladda ner lite saker till mitt sims 2 spel, och på vägen hittade jag en massa Twilight
prylar man kunde ladda ner till sims 3. Familjen Cullens hus fanns, karakäterna och en massa
annat! Så jag tänkte visa karaktärerna jag hittade. Så grymt likt! Fattar inte hur dom kunnat
göra så likt. Jag hittade bilderna här: http://modthesims.info/browse.php?f=38&page=1&tag=Twilight&showType=1&gs=0, där kan ni även se mer bilder!

Edward Cullen



Emmet Cullen



Rosailie Cullen



Jasper Hale



Alice Cullen


Esme Cullen



Carlisle Cullen



Bella Swan



Jacob Black



Kommentarer
Postat av: jossan

fett coolt jue:))

2010-01-08 @ 22:01:13
URL: http://crazyforever.blogg.se/
Postat av: Madison

Bonjour,

Je vais etre franche j'adore votre travail et j'aimerais vraiment tous les avoir comment faire ? svp

2011-07-06 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0